سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علی دایی نگین ورزش آسیا
دانش، حرز (نگهدارنده) است . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   علی عزیزی  

یکشنبه 87 اردیبهشت 1  11:13 صبح

تردید در دعوت از چند لژیونر

ایران ورزشى - على دایى علاوه براینکه دلمشغولى حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را دارد، از هم اکنون به فکر انتخاب بازیکنان تیم ملى است. او بازیهاى لیگ و همچنین دیدارهاى تیم هاى اروپایى که بازیکنان ایرانى دارند را زیر نظر دارد تا نفرات منتخب را انتخاب کند. اما این روزها حضور چند بازیکن لژیونر در تیم ملى در پرده ابهام قرار دارد. دیروز خبرى منتشر شد مبنى بر اینکه حضور هاشمیان، مهدوى کیا و زندى در تیم ملى قطعى نشده و دایى نسبت به دعوت کردن آنها تردید دارد. این خبر در راهروهاى فدراسیون فوتبال نیز پیچیده بود.

 



سایت AFC : صدرنشین جام باشگاهها مغلوب برق

AFC - مدافع عنوان قهرمانى لیگ برتر ایران که در حال حاضر صدرنشین گروه B جام باشگاهاى آسیا به شمار مى آید در مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ ایران مغلوب برق شیراز شد.
سایپا که با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول گروه B جام باشگاه هاى آسیا جاى گرفته است چهارشنبه این هفته به مصاف حریفى مى رود که در بازى رفت موفق به شکست یک ـ صفر آنها شده بود. سایپا با این شکست به جایگاه دوازدهم جدول سقوط کرد.
در یکى از بازیهاى این هفته لیگ ایران سپاهان تیم قعرنشین گروه اول جام باشگاه هاى آسیا مقابل مس کرمان متوقف شد. سپاهان چهارشنبه این هفته بازى برگشت خود مقابل الاتحاد را در جده برگزار مى کند
.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 اردیبهشت 14
امروز:   7 بازدید
دیروز:   0  بازدید
فهرست
آشنایی با من
علی دایی نگین ورزش آسیا
علی عزیزی
علی دایی انسانی است که برخلاف تلاشی که داشته به حقش هنوز نرسیده.شاید عده ای بگن دیگه چی می خواسته که بهش نرسیده باشه ولی من معتقدم حق علی دایی خیلی بیش تر از اینهاست...
لوگوی خودم
علی دایی نگین ورزش آسیا
اوقات شرعی
لینک دوستان
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com