سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علی دایی نگین ورزش آسیا
کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   علی عزیزی  

سه شنبه 87 فروردین 13  11:1 صبح
علی دایی:مدافعان و کمک داور روی دریافت گلها تاثیر داشتند
علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تساوی 2 - 2 ایران در بازی دیشب برابر کویت، به تمجید از بازی حریف پرداخت.
 
ali daei
 
 سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به نقل از علی دایی نوشت: هیچ وقت کویت را مانند دیشب ندیده بودم. این بهترین تیم کویتی بود که من درتمام سال های فوتبال دیده بودم.
وی افزود : من واقعا از دیدن بازی کویتی ها تعجب کردم ؛ به خصوص بعد از آنکه دو گل عقب افتادند و برای جبران و گرفتن امتیاز جلو کشیدند.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد : دو گل زود هنگامی که وارد دروازه حریف کردیم، ما را در وضع بهتری قرار داد اما با اشتباه خط دفاعی دو بار دروازه مان باز شد اگر چه فکرمی کنم کمک داور در گل دوم کویتی ها نقش داشت و فکرمی کنم او ابتدا باید توپ را اوت اعلام می کرد.
در سوی مقابل رادیون گاچانین سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کویت بازی تیمش برابر ایران را ستود و اذعان کرد : می خواهم به همه بازیکنانم برای روحیه جنگندگی شان تبریک بگویم .آنها در حالی که دو گل از حریف عقب افتاده بودند ، کار بزرگی انجام دادند و تیم ایران را به شدت تحت فشار گذاشتند.
وی افزود : ما چندین بارشانس گل داشتیم که نتوانستیم توپ را از خط دروازه ردکنیم ، با این وجود ما هنوز شانس صعود داریم ؛ به خصوص بعد از تساوی تیم ملی فوتبال امارات برابر سوریه این شانس برای ما بیشتر شد.

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 اردیبهشت 14
امروز:   1 بازدید
دیروز:   0  بازدید
فهرست
آشنایی با من
علی دایی نگین ورزش آسیا
علی عزیزی
علی دایی انسانی است که برخلاف تلاشی که داشته به حقش هنوز نرسیده.شاید عده ای بگن دیگه چی می خواسته که بهش نرسیده باشه ولی من معتقدم حق علی دایی خیلی بیش تر از اینهاست...
لوگوی خودم
علی دایی نگین ورزش آسیا
اوقات شرعی
لینک دوستان
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com